O nama
 
 

26.7.2007.
INSTALATERI SA "KOMUNALCEM" RJEŠILI PROBLEM


U srijedu, 25.srpnja 2007. u Udruženju obrtnika Koprivnica održan je sastanak vodoplinoinstalatera s predstavnikom Uprave koprivničkog Komunalca gdinom Krunom Godekom. Ovo je razdoblje najintenzivnije građevinske sezone kada se nove kuće priključuju na vodu i plin pa instalateri imaju puno posla ali i problema. Od početka godine počelo se sa novim načinom izvođenja priključaka jer se uvode moduli za daljinsko očitovanje. Troškove uvođenja modula na priključke ne snose investitori već to moraju platiti izvođači što obrtnicima nije pravo. Gdin Godek ponovio je stav Uprave da to za sada bude tako, ali je ostavio pravo obrtnicima da podnesu pismeni zahtjev za promjenom. Rješena su skoro sva sporna pitanja, a ona koja nisu također će se odmah rješavati nakon što Komunalac provjeri navode i donese odluku. Razgovaralo se o cjeniku usluga odnosno da je nemoguće unaprijed predvidjeti sve troškove kako bi se oni mogli iskazati u ponudi investitoru, pa često dolazi do razlike. Obzirom da su se neke primjedbe obrtnika pokazale točnima, Komunalac će od danas uvesti neke promjene u načinu obračunavanja modula. Gdin Godek je zamolio da se i obrtnici ponašaju partnerski odnosno da se sva sporna pitanja rješavaju ovako, a ne na neke druge načine, po kuloarima i sl. To znači da su obrtnici spona između Komunalca i stranke odnosno investitora kojem upravo izvođač može dati neposredno najbolju informaciju. Prema njegovim riječima, Komunalac će uvijek razmotriti sve primjedbe i otkloniti svoje greške, prihvatiti sugestije koje imaju argumente i koje njima kao distributeru odgovaraju. Usput, obrtnici su dobili informaciju da uvođenje modula za daljinsko očitovanje ide dalje, nakon Lenišća na redu je Trg kralja Zvonimira i okolne zgrade. Na kraju se moglo zaključiti da su obje strane zadovoljne postignutim dogovorom.


< nazad   ispiši
48000 Koprivnica, Taraščice 19, Tel/fax:048/624-206 tel. 048/222-394
E-mail: uokc@kc.htnet.hr
mb:03010988, žiro račun 2386002-1100504274
© Pikant marketing